Min side under Bestillinger finner du din ordre- og fakturahistorikk. Her ser du status på tidligere leveranser og fakturaer.

Ordrebekreftelse

Etter endt bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke mottar denne, logg deg inn på Min side, velg Profil og påse at din e-postadresse er korrekt registrert.

Forsinkelser i leveringen av e-poster eller at e-posten har havnet spamfilteret kan også forekomme. Enkelte spamfiltre legger automatisk e-post i mappen for «søppelpost». For å hindre at e-post havner i denne mappen, kan du legge til vår avsenderadresse i din kontaktliste.

Leveringstid

Leveringstiden er oppgitt i tilknytning til hver vare, både i nettbutikken og på ordrebekreftelsen. Merk at frakttid fra oss til kunde kommer i tillegg.

Frakt

Alle våre forsendelser går med Posten.

Retur av varer – angrerett

Du har 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk.

Klagefrister

1. Feil ved leveranse
Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på post@scenekunstforlaget.no eller på telefon 22 42 58 10. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 2 måneder etter levering.

Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

2. Reklamasjon
Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år. Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker.